30 Nisan 2013 Salı

Benim İçin Üzülme 26.Bölüm

Benim İçin Üzülme 26.Bölüm izle 1. ve 2. fragmanı yayınlandı. Atv'nin sevilen dizisi 30 Nisan günü yeni bölümüyle ekrana gelecek.İşte Benim için üzülme 26. bölümü tüm soruların cevabı... YENİ BÖLÜM FRAGMANI İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ Benim için üzülme 26. bölümde neler yaşanacak? Tüm engellere rağmen Niyazi'yi görmeye gelen Buke, onunla konuşup gerçekleri ortaya çıkarabilecek midir? Evlilik yalanını sürdürmeye kararlı olan Harun, Niyazi ile bir kez daha karşı karşıya mı gelecektir? Doktor, fenalaşan Meryem'i, Bahar ve Sinan gelmeden hayata döndürebilecek midir? Tüm engellere rağmen babasını arayan Orhan, Yaşar ve Resul'ün sinsi planlarına karşın babasına kavuşabilecek midir Benim İçin Üzülme'de beklenen oldu Niyazi tüm gerçekleri öğrendi!.. atv'de yayınlanan Benim İçin Üzülme dizisinin heyecan dolu yeni bölüm fragmanı yayınlandı. Dizinin bu bölümünde sırlar ortaya çıkıyor... Fragmanda Davut'un Harun'un yardımını istemediği ve çeki yırttığı görülüyor. Yaşar, Fehime'ye tokat atıyor. Orhan'ın babası Mustafa, Yaşar ve Resul'dan hesap soruyor. Buke'nin babası Davut ise, Niyazi'ye Buke'yle ilgili tüm gerçekleri anlatıyor. 26. Bölüm Özeti: Babasına organ bulunduğu haberine sevinen Buke, Harun'un parasını kullanmak zorundadır. Harun'un beklediği fırsat sonunda eline geçmiştir, artık Buke'ye daha yakın olabilecektir. Aşkını kalbine gömen Niyazi ise her şeyi geride bırakıp İstanbul'a mı gidecektir? Şahin ve Naz'ın ilişkisini öğrenen Sinan bir karar vermek zorundadır. Bu durumu Bahar'a söyleyecek midir yoksa her şeye rağmen Şahin'i korumaya devam mı edecektir? Orhan tüm engellere rağmen babasıyla karşı karşıyadır. Resul ve Yaşar, Mustafa'dan kurtulma planları yaparken Mustafa hapiste yattığı yılların hesabını sorabilecek midir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder